GRID_STYLE

Post/Page

FALSE
TRUE

Weather Location

Classic Header

{fbt_classic_header}

Ιαπωνικό πυροσβεστικό υδροπλάνο παρουσιάστηκε στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας

Πρόταση για την αντικατάσταση των παλιών Canadair Η έκδοση αεροπυροσβέσεως (US-2i) του ιαπωνικού αμφίβιου αεροσκάφους  US-2 της ετ...


Πρόταση για την αντικατάσταση των παλιών Canadair

Η έκδοση αεροπυροσβέσεως (US-2i) του ιαπωνικού αμφίβιου αεροσκάφους  US-2 της εταιρείας “ShinMaywa Industries Ltd” παρουσιάσθηκε στη διάρκεια ειδικής συναντήσεως που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, παρουσία των αρμόδιων επιτελών τόσο του ΓΕΑ, όσο και της αρμόδιας Γενικής Διευθύνσεως Εξοπλισμών και Επενδύσεων (ΓΔΑΕΕ) του Υπουργείου Εθνικής Αμύνης.

Από ιαπωνικής πλευράς στη συνάντηση συμμετείχαν οι εκπρόσωποι  της εταιρείας Norihisa Fujimoto (Γενικός Διευθυντής, Business R&D Office), Masayuki Tanaka (Διευθυντής του τομέως Αμυντικών Προγραμμάτων της εταιρείας), Shin Watanabe (Επικεφαλής Αρχιμηχανικός του προγράμματος Αμφίβιου Αεροσκάφους), Atsushi Saito (τμήμα Μηχανικών), Christos Makiyama (Τεχνικός Σύμβουλος), Αθανάσιος Πότσης (Τεχνικός Διευθυντής) και Yukiko Fujisawa (Α΄Γραμματέας του Οικονομικού τμήματος της Ιαπωνικής πρεσβείας στην Αθήνα).

Αξίζει να σημειωθεί, όπως έγινε γνωστό από το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης, ότι στη συνάντηση παρασχέθηκαν διευκρινίσεις επί του ισχύοντος πλαισίου πιστοποιήσεως αξιοπλοϊμότητος στρατιωτικών αεροσκαφών στην Ελλάδα.


Τέλος, οι εκπρόσωποι της ιαπωνικής εταιρείας και της πρεσβείας της Ιαπωνίας στην Ελλάδα είχαν συνάντηση και με τον Γενικό Διευθυντή  της ΓΔΑΕΕ Αντιναύαρχο ε.α. Κυριάκο Κυριακίδη ΠΝ, στη διάρκεια της οποίας συζητήθηκαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος και προοπτικές μελλοντικής συνεργασίας, όπως έγινε γνωστό από τη ΓΔΑΕΕ.  




Επισημαίνεται ότι το τελευταίο διάστημα έχουν πυκνώσει οι επαφές μεταξύ των δύο πλευρών, καθώς κρίνεται επιτακτική η ανάγκη αναπληρώσεως (τουλάχιστον) των παλαιότερων αμφίβιων δασοπυροσβεστικών αεροσκαφών Canadair CL-215, αφού η γραμμή παραγωγής και υποστηρίξεως του στόλου των συγκεκριμένων αεροσκαφών έχει κλείσει από πολλών ετών, καθιστώντας έτσι τη συντήρησή τους προβληματική, που σε συνδυασμό με τη μεγάλη ηλικία τους – που προσεγγίζει τα 45 χρόνια, συνεχούς και έντονης δράσεως, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Οι Ιάπωνες γνωρίζοντας αυτό ενδιαφέρονται μέσω Ελλάδος να προχωρήσουν στη συμπαραγωγή του αεροσκάφους τους εδώ στην Ελλάδα, συγκεκριμένως στην ΕΑΒ, και έτσι να λάβουν ευρωπαϊκό πιστοποιητικό αεροπλοϊμότητος και να συμμετέχουν έτσι σε αντίστοιχα προγράμματα εφοδιασμού ενδιαφερομένων χωρών με το ιαπωνικό αμφίβιο αεροσκάφος.

ΠΗΓΗ: http://newpost.gr - του Λεωνίδα Σ. Μπλαβέρη