NEWSROOM

[getBreaking results="20" label="recent"]

ΕΑΒ: Άνοιξε ο δρόμος για 300 προσλήψεις


Άνοιξε ο δρόμος για άμεση ενίσχυση της Ελληνικής Αμυντικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) με νέο προσωπικό.

Τις νέες προσλήψεις έθεσε επί τάπητος ο κ. Ντένης Πλέσσας-Λεωνίδης, αντιπρόεδρος Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων Ευρώπης, Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Αμερικής της εταιρίας Lockheed Martin Aeronautics/International κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που δόθηκε προς τους δημοσιογράφους και με την ευκαιρία της παρουσίας της αμερικανικής εταιρίας στην 84η ΔΕΘ.

«Βρισκόμαστε ‘on time’ και ‘on schedule’ για το πρόγραμμα αναβάθμισης των ελληνικών μαχητικών F-16» διαβεβαίωσε ο κ.Πλέσσας, ερωτηθείς για το πρόγραμμα με βάση τη διακρατική συμφωνία (LOA) Ελλάδας και ΗΠΑ για την αναβάθμιση 85 αεροσκαφών. Έδωσε δε, ως σταθμό στην πορεία της υλοποίησης, την από ελληνικά χέρια, μετασκευή, αναβάθμιση και μετατροπή σε μοντέλο Viper (V) του πρώτου αεροσκάφους - μια διαδικασία που εκτιμά πως εκκινεί "τον Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο, αρκετά πριν από το τέλος του έτους".

Η διαδικασία δημιουργίας του νέου - ελληνικών απαιτήσεων και προδιαγραφών - μοντέλου (prototyping) «θα γίνει από στελέχη της Lockheed, που θα έρθουν από τις ΗΠΑ και μέσα από αυτή η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) θα αποκτήσει και κάποια εκπαίδευση».

Ο κ. Πλέσσας εξέφρασε και την ελπίδα πως μέχρι την έναρξη της δημιουργίας του πρωτοτύπου στην Ελλάδα, η ΕΑΒ θα έχει ξεκινήσει και τη διαδικασία που αφορά τις προσλήψεις τεχνικών μέσω διαδικασιών ΑΣΕΠ: «Η ΕΑΒ χρειάζεται σήμερα κόσμο, χρειάζεται τουλάχιστον 300 τεχνικούς, όπως και να περάσει μια άλλη τροπολογία ώστε να μη χρειάζεται να πληρώσει δασμούς, ΦΠΑ. Όλα αυτά χρειάζεται να γίνουν τώρα, η ΕΑΒ πρέπει να είναι έτοιμη» δήλωσε ο αντιπρόεδρος Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων Ευρώπης, Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Αμερικής της εταιρίας Lockheed Martin Aeronautics/International.

Η όλη διαδικασία του προγράμματος, σε κάθε περίπτωση θα έχει ολοκληρωθεί, όπως ανάφερε ο κ. Πλέσσας, σύμφωνα με τον σχεδιασμό των ιθυνόντων και της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, «περί το 2026 με 2027», χωρίς να αποκλείεται η ολοκλήρωση του εκσυγχρονισμού «να έχει γίνει και νωρίτερα».

Ο κ. Πλέσσας εξήγησε ακόμα, πως μέσα στο τρέχον έτος, περί τον μήνα Νοέμβριο όπως ανέφερε, θα φτάσει στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) και το αεροσκάφος που θα αποτελέσει το πρωτότυπο για όλα τα ελληνικά εκσυγχρονισμένα F-16 Viper.