Όλη η αλήθεια για το εντυπωσιακό ταυτόχρονο λοκάρισμα 8 μαχητικών αεροσκαφών της Τουρκίας πάνω από το Αιγαίο



Οι πιλότοι της γείτονος υπέστησαν σοκ καθώς για πρώτη φορά τους συνέβη κάτι τέτοιο κατά τη διάρκεια παράνομων υπερπτήσεων και… δεν ευθύνονταν οι S-300

Πανικός έχει καταβάλει την τουρκική Πολεμική Αεροπορία μετά το απρόσμενο μαζικό «λοκάρισμα» 8 μαχητικών αεροσκαφών από τα ελληνικά σκόπευτρα, κατά τη διάρκεια παράνομων υπερπτήσεων πάνω από το Αιγαίο πριν από λίγες ημέρες και ειδικότερα στις 23 Αυγούστου.

Το γεγονός όπως τονίζουν οι γνωρίζοντες από το Πεντάγωνο της οδού Μεσογείων ήταν σοκαριστικό για τους πιλότους της γείτονος που δεν περίμεναν τέτοια αντίδραση εκ μέρους μας. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν τους είχε συμβεί ποτέ ξανά μέχρι σήμερα και γι’ αυτό κατηγόρησαν την Ελλάδα ότι χρησιμοποίησε το σύστημα αεράμυνας των πυραύλων S-300 που είναι εγκατεστημένο στην Κρήτη.

 Ήταν βέβαιοι ότι το «λοκάρισμα» είχε γίνει επίγεια και δεν είχαν άλλη εξήγηση. Μάλιστα η Άγκυρα έκανε λόγο για… εχθρική ενέργεια από συμμαχικό κράτος στο ΝΑΤΟ, αγνοώντας ότι εκείνοι είχαν προβεί σε παράνομες υπερπτήσεις.

Σύμφωνα με ασφαλείς πηγές όμως, η χώρα μας δεν ενεργοποίησε τους S-300. «Προκειμένου να καλύψουν τις δικές τους ελλείψεις και την απρόσμενη ήττα που υπέστησαν στον αέρα, οι Τούρκοι θεώρησαν ότι τους λόκαραν οι S-300. Το “κλείδωμα” των τουρκικών αεροσκαφών όμως προέκυψε από προηγμένα συστήματα αεράμυνας που διαθέτουν πλέον τα ελληνικά μαχητικά» τονίζει αρμόδιος ανώτατος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας στη Newsbeast, χωρίς φυσικά να προβεί σε περαιτέρω λεπτομέρειες.

Για να αντιληφθεί κανείς το σοκ που υπέστησαν οι Τούρκοι, αρκεί να σκεφτεί ότι 8 αεροσκάφη τους πραγματοποιούσαν παράνομες υπερπτήσεις στο Αρχιπέλαγος και κάποια στιγμή σε όλα μαζί άρχισε να χτυπάει στο πιλοτήριο συναγερμός και να τους ενημερώνει η οθόνη που είχαν μπροστά τους πως έχουν «παγιδευτεί» από εχθρικό πύραυλο και δεν μπορούν ν’ αντιδράσουν. Με άλλα λόγια εάν βρισκόμασταν σε πόλεμο, τα αεροσκάφη αυτά θα είχαν καταρριφθεί σε δευτερόλεπτα, χωρίς να έχουν οι πιλότοι τους κανένα περιθώριο αντίδρασης.