Αδιάκοπες οι έρευνες για τον χειριστή του F-4 Phantom- Τι εξετάζουν για τη συντριβή



Εναέρια και πλωτά μέσα, αλλά και ιδιώτες που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή στο σημείο συνέχισαν όλο το βράδυ να αναζητούν τον σμηναγό Ευστάθιο Τσιτλακίδη στη θαλάσσια περιοχή όπου έδωσε το τελευταίο στίγμα του Phantom που είχε απογειωθεί από την Ανδραβίδα

Ολη τη νύχτα συνεχίστηκαν οι έρευνες για την ανεύρεση του χειριστή του F-4 Phantom, του σμηναγού Ευστάθιου Τσιτλακίδη που αγνοείται από το πρωί της Τετάρτης όταν και συνέβη το μοιραίο δυστύχημα με το αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας, που στοίχισε τη ζωή στον 29χρονο υποσμηναγό και συγκυβερνήτη Μάριου – Μιχαήλ Τουρούτσικα. Στις ολονύκτιες αναζητήσεις συμμετείχαν εναέρια και πλωτά μέσα, αλλά και ιδιώτες που έσπευσαν από την πρώτη στιγμή στο σημείο ώστε να συμβάλλουν στις έρευνες για τον 31χρονο ιπτάμενο.

Οι έρευνες γύρω από το τελευταίο στίγμα που εξέπεμψαν από το μοιραίο Phantom, που είχε απογειωθεί από τη βάση στην Ανδραβίδα, θα συνεχιστούν και με το πρώτο φως της ημέρας, με την ελπίδα να βρεθεί και ο κυβερνήτης του αεροπλάνου, όπως προτάσσει και το πρωτόκολλο έρευνας και διάσωσης, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως για τον Σμηναγό Κώστα Ηλιάκη απαιτήθηκαν 128 ώρες συνεχούς έρευνας. 

Σύμφωνα με βετεράνους της Πολεμικής Αεροπορίας, τρία είναι τα σενάρια πίσω από τη συντριβή του αεροσκάφους που απογειώθηκε από την αεροπορική βάση της Ανδραβίδας στις 10:15 το πρωί, για την εκπαίδευση των ιπταμένων στη ναυτιλία σε χαμηλό ύψος μέχρι τα 300 πόδια, δηλαδή περίπου 100 μέτρα πάνω από ξηρά και θάλασσα. 

Ανάμεσα, λοιπόν, στα αίτια που θα εξεταστούν είναι το ενδεχόμενο της μηχανικής βλάβης -αν και πρόκειται για καλά συντηρημένα αεροσκάφη της ΠΑ-, το ανθρώπινο λάθος αλλά και η πιθανότητα ο κυβερνήτης να είχε απώλεια συνείδησης εξαιτίας των «G».