Αυτή είναι η αμερικάνικη φρεγάτα που θα ναυπηγήσει η Ελλάδα (εικόνες)



Το Πολεμικό Ναυτικό θα αποφασίσει για την τελική διαμόρφωση των πλοίων

Σσύμφωνα με πληροφορίες, με το ποσό των 3,4 δις. που θα στοίχιζαν οι 2 γαλλικές φρεγάτες, έρχονται οι Αμερικανοί και κάνουν πρόταση για 4, εκ των οποίων οι 3 θα ναυπηγηθούν στην Ελλάδα.

Χθες υπήρξε παρουσίαση από την κατασκευάστρια εταιρεία σε δημοσιογράφους απ’ όλο τον κόσμο σχετικά με την πρόταση του πλοίου αλλά και τις δυνατότητες μέσω τηλεδιάσκεψης.

Παρότι υπάρχουν πολλά τα οποία δεν μπορούν να θεωρηθούν δεδομένα, αφού το Πολεμικό Ναυτικό θα αποφασίσει για την τελική διαμόρφωση των πλοίων, υπήρξαν κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για το «σκαρί» και τις δυνατότητές του.

Σε αντίθεση με την γαλλική πρόταση που ανέπτυσσε ταχύτητες 27 κόμβων, η MMSC μπορεί να πλεύσει με 30 κόμβους ενώ με ταχύτητα ανθυποβρυχιακών επιχειρήσεων, δηλαδή 10 κόμβων, έχει εμβέλεια 5.000 ναυτικών μιλίων! Με εκτόπισμα 4.200 τόνους κι ελάχιστο πλήρωμα τα 50 άτομα (μέγιστο τα 90), θα αποτελεί την μεγαλύτερη φρεγάτα του ΠΝ, με πλήρωμα το… μισό απ’ ότι χρειάζεται μία φρεγάτα κλάσης S που διαθέτουμε,σύμφωνα με το enikos.gr.

Εξίσου εντυπωσιακός είναι ο χρόνος ναυπήγησης του πλοίου. Με δεδομένες τις εγκαταστάσεις στο Ουσκόνσκιν των Ηνωμένων Πολιτειών, υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου 23 μήνες για την ναυπήγηση κάθε πλοίου. Βεβαίως, σε ότι αφορά τα ελληνικά ναυπηγεία, ο χρόνος δεν μπορεί να είναι ο ίδιος από την πρώτη φρεγάτα, ωστόσο αυτό που τονίστηκε ήταν ότι η ίδια η εταιρεία θα εποπτεύει τους χρόνους, σε συνεργασία με το US Nany, που σημαίνει ότι οι πολυετείς καθυστερήσεις των ελληνικών ναυπηγήσεων σε αυτή την περίπτωση δεν θα επαναληφθούν.

Όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος του project MMSC, Joe DePietro, σύντομα κλιμάκιο αμερικανών θα έρθει στην Ελλάδα προκειμένου να δει από κοντά τα ελληνικά ναυπηγεία, όπου θα λάβει σάρκα και οστά το μεγαλύτερο πρόγραμμα του Πολεμικού Ναυτικού της τελευταίας 20ετίας.