«Παρμενίων-25»: Οι πεζοναύτες βγήκαν στην ακτή (βίντεο)



Εντυπωσιακά εναέρια πλάνα από τη Σάμο

Στην ακτή Ρίβα, στο Καρλόβασι της Σάμου, αποβιβάστηκαν τα ξημερώματα της Πέμπτης άρματα και πεζοναύτες, στο πλαίσιο της μεγάλης στρατιωτικής άσκησης «Παρμενίων-25», που ολοκληρώνεται αύριο.

Το σχετικό βίντεο έδωσε στη δημοσιότητα το ΓΕΕΘΑ.