Iδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει πάντως η πρόταση των Βρετανών αναφορικά με τα
πλοία ενδιάμεσης λύσης.
Ελληνοτουρκικα: Ήρθε 5η πρόταση για τις κορβέτες από την Βρετανία, με τους
Βρετανούς να πατάνε στην συνεργασία με την Ελλάδα για τις Ρουσσέν και τα
ελληνικά ναυπηγεία.
Οι Βρετανοί της Badcock είχαν προτείνει στην Ελλάδα τις Type 31 για νέες
φρεγάτες του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, ενώ έδιναν και δύο Type 23 ως πλοία
ενδιάμεσης λύσης.
Η βρετανική πρόταση ήρθε πάλι, αυτή την φορά για τις νέες ελληνικές κορβέτες.
Οι Βρετανοί της Badcock έχουν μπει δυναμικά στο πεδίο των μικρότερων σκαφών,
ειδικά στην Ουκρανία, όπου κατασκευάζουν τον «Mosquito fleet» των Ουκρανών, με
μικρά πλοία (σ.σ. τουλάχιστον από οκτώ έως 16) μεγάλης ταχύτητηατς,
εξοπλισμένα με πυραύλους.
Πρόκειται αρχικά για οκτώ πλοία Barzan-class (οι γνωστές ελληνικές Super Vita)
των 580 τόνων από τα οποία τα πρώτα δύο θα κατασκευαστούν στο ναυπηγείο της
Babcock στο Πόρτσμουθ.
Η κατασκευσή των πλοίων λέγεται ότι θα ξεκινήσει έως το 2024.
Τα Barzan class του Κατάρ έχουν ταχύτητα 35 κόμβων και είναι εξοπλισμένα με
οκτώ Exocet MM40 Block 3, εμβέλειας 175 χλμ.
Αναφορικά με τις αγγλικές κορβέτες που θα προταθούν στην Ελλάδα, άνθρωπος που
έχει γνώστη της υπόθεσης των εξοπλιστικών, ανέφερε στο Sportime ότι οι
Βρετανοί είναι πιθανό να έρθουν με ένα πλοίο στα σχέδια που ο ίδιος
χαρακτήρισε ως mini Type 31.
Iδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει πάντως η πρόταση των Βρετανών αναφορικά με τα
πλοία ενδιάμεσης λύσης.
Οι Βρετανοί έχουν αρκετές Type 23 τις οποίες μπορούν να βάλουν στο… τραπέζι αν
χρειαστεί, όπως είχε γίνει και με τις φρεγάτες.
Η ίδια πηγή, ανέφερε στο Sportime ως είναι θέση να γνωρίζει πως στην κορυφή
της λίστα των Ελλήνων ναυάρχων, αναφορικά με τις νέες κορβέτες του ελληνικού
Π.Ν. συνεχίζουν να προηγούνται οι γαλλικές Gowind και οι ολλανδικές SIGMA
10514.
«Oι ιταλικές τύπου Doha κρίνονται ως ακριβές, το ίδιο και οι αμερικανικές
ΜΜSC» σημείωσε.