Μέσα στον μήνα έτοιμο και το Anadolu-Πως θα δράσει και οι τρόποι αντιμετώπισης του από την Ελλάδα



Το Αμφίβιο Πλοίο πολλαπλών χρήσεων TCG, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις επιχειρησιακές περιοχές της Ανατολίας, του Αιγαίου, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου , στον Ινδικό και στον Ατλαντικό ωκεανό

Δεν μας φτάνουν τα μαντάτα με το γεωτρύπανο...

Οι λιμενικές δοκιμές αποδοχής του αμφίβιου πλοίου εφόδου TCG ANADOLU αναμένεται να ολοκληρωθούν και να τεθεί σε λειτουργία αυτόν τον μήνα.

Το Αμφίβιο Πλοίο πολλαπλών χρήσεων TCG, κατασκευασμένο με εκτόπισμα πλήρους φορτίου 27 χιλιάδες 436 τόνους, μήκος 231 μέτρα και πλάτος 32 μέτρα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις επιχειρησιακές περιοχές της Ανατολίας, του Αιγαίου, της Μαύρης Θάλασσας και της Μεσογείου , στον Ινδικό και στον Ατλαντικό ωκεανό.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, οι δοκιμές θαλάσσιας αποδοχής των συστημάτων πλοήγησης του Πολυδύναμου Αμφίβιου Πλοίου TCG Anadolu, του οποίου οι δραστηριότητες αποδοχής ολοκληρώνονται στο πλαίσιο του έργου που ξεκίνησε υπό την ηγεσία της Προεδρίας των Αμυντικών Βιομηχανιών που πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Sedef.

Συστήματα ASELSAN αξιολογήθηκαν στις δοκιμές, ενώ υπάρχουν άλλα συστήματα που αναπτύχθηκαν από την εταιρεία επί του σκάφους. Μελέτες σχεδιασμού συστημάτων μάχης όπως ανάλυση συστημάτων μάχης, λειτουργική και φυσική ολοκλήρωση, ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα και παρεμβολές, ανάλυση διατομής περιοχής ραντάρ, πραγματοποιούνται επίσης από την ASELSAN.

Διαδικασίες θαλάσσιας αποδοχής MITOS WECDIS, MITOS Digital Plot Table, KULAÇ Sounder, DEMES Συστήματα μέτρησης μετεωρολογικών δεδομένων, ANS-510D Gyro, ALPER LPI Radar, ραντάρ πλοήγησης, long line, μαγνητική πυξίδα, DGPS, WAIS, συστήματα συναγερμού και αναγγελίας, που είναι συστήματα με ευθύνη της εταιρείας, πραγματοποιήθηκαν.

Το TCG Anadolu, το οποίο έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει τα απαραίτητα οχήματα μάχης και υποστήριξης σε περιοχές κρίσης  και με ένα αμφίβιο τάγμα θα μπορεί να συμμετέχει σε επιχειρήσεις.

Επικοινωνιακά τεχνάσματα 
 
Ο λόγος προφανής που "τρέχει" το θέμα του Anadolu, αφού ο Ερντογάν δεν μπορεί να αντιμετωπίσει το τέρας του πληθωρισμού και την κακή οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζει ο Τούρκος πολίτης στην καθημερινότητα του, θα πρέπει να υποσχεθεί στους ψηφοφόρους καλύτερες ημέρες και επιτεύγματα στον στρατιωτικο τομέα ποντάροντας στο εθνικιστικό φρόνημα των Τούρκων

Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται και τα όσα αναφέρονται στο παρόν, στο οποίο όμως σκόπιμα παραλείπονται βασικά θέματα ουσίας

Για παράδειγμα, το TCG  Anadolu τι αεροσκάφη θα φέρει, αφού από ότι γνωρίζουμε στον τομέα αυτό έχει την παγκόσμια πρωτοτυπία, να είναι δηλαδή ένα μίνι αεροπλανοφόρο χωρίς μαχητικά αεροσκάφη...

Την τρόλαρε και η Ρωσία 
Να θυμίσουμε πως πρόσφατα για το Anadolu L400 και η Ρωσία διακωμώδησε την Τουρκία λέγοντας πως: “Ντροπιάστηκε” με το πρώτο της αεροπλανοφόρο!

Το τουρκικό TCG Anadolu θα φέρει drones- Τρόποι αντιμετώπισης του από την Ελλάδα
Κατά τα φαινόμενα η Τουρκία θα επιχειρεί από το Anadolu με δύο διαφορετικούς τύπους drones, το Bayraktar TB3 και το Bayraktar Kizilelma (γνωστό και ως Mius). Και τα δύο drones έχουν αναπτυχθεί για επιχειρήσεις αεροπλανοφόρου, σε αντίθεση με το πιο διάσημο Bayraktar TB2, το οποίο αναπτύχθηκε για επίγεια ανάπτυξη.

Το Bayraktar Kizilelma είναι ένα αεριωθούμενο drone που είναι ικανό να πετά με υποηχητικές ταχύτητες και έχει μια συγκεκριμένη ποιότητα stealth. Το drone έχει μέγιστο χρόνο πτήσης πέντε ώρες και μπορεί να μεταφέρει έως και 1.500 κιλά σε εσωτερικές καταπακτές όπλων. Το drone μοιάζει πολύ με ένα μαχητικό F-35 και πιθανότατα επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από τις τουρκικές εμπειρίες στην ανάπτυξη του F-35.

Προσγείωση και απογείωση

Οι επιχειρήσεις στο κατάστρωμα του Kizilelma θα πραγματοποιούνται με συμβατικό τρόπο σύμφωνα με ένα STOBAR (σύντομη απογείωση αλλά διακοπή ανάκτησης) όπου το μη επανδρωμένο αεροσκάφος απογειώνεται μέσω της ράμπας του σκι στο πρόσθιο κατάστρωμα. Στη συνέχεια, οι προσγειώσεις γίνονται ξανά με τον εξοπλισμό του drone με ένα άγκιστρο, ώστε να μπορεί να πιάσει τα καλώδια του φρένου κατά την προσγείωση.

Για μεγαλύτερη ασφάλεια , θα εγκατασταθεί επίσης ένα είδος διχτυού ασφαλείας ή φράγματος πρόσκρουσης για να απορροφήσει την ταχύτητα του  επανδρωμένου αεροσκάφους. Αυτή είναι η συνηθισμένη ιδέα που βλέπουμε επίσης σε αεριωθούμενα αεροσκάφη όπως το Mig-31K στο Ρωσικό Kuznetsov καθώς και το J-15 στα κινεζικά αεροπλανοφόρα Liaoning και Shandong.

Το TB3, από την άλλη πλευρά, θα απογειωνόταν μέσω ενός κυλίνδρου ή συστήματος καταπέλτη που θα πρέπει να δώσει στο drone την απαραίτητη ταχύτητα για να ξεπεράσει τη ράμπα του σκι. Οι προσγειώσεις του TB3 θα μπορούσαν στη συνέχεια να επανέλθουν στο κανονικό χωρίς άγκιστρο απαγωγέα, επειδή η προπέλα στο πίσω μέρος του drone καθιστά αδύνατη την εγκατάσταση ενός τέτοιου γάντζου. Τα δίχτυα ασφαλείας ή το φράγμα πρόσκρουσης κανονικά δεν είναι απαραίτητα, αλλά τοποθετούνται για κάθε περίπτωση.

Το TCG Anadolu θα μπορούσε να μεταφέρει συνολικά περίπου 80 drones, εκ των οποίων 10 έως 15 μπορούν να αναπτυχθούν ταυτόχρονα. Μάλλον 80 θα είναι το απόλυτο μέγιστο καθώς προηγούμενες παρουσιάσεις του drone TB3 Bayraktar μιλούσαν για μια σειρά από 30 έως 50 drones που θα αναπτυχθούν. Δεν είναι ακόμη γνωστό πόσα Kizilelma θα επιβιβαστούν τελικά.
 
Συμπεράσματα
Από τα παραπάνω διαφαίνεται, αν και εφόσον όσα   διατείνονται οι Τούρκοι τελικά ισχύουν,αναφορικά με τη δυνατότητα αποπροσγείωσης drones από το TCG Anadolu, πως σίγουρα αναμένουμε την έξοδό του στο Αιγαίο και τη ΝΑ Μεσόγειο, γεγονός που θα αποτελέσει έναν ακόμη πονοκέφαλο για την χώρα μας

Η Ελλάδα γράφουμε εδώ και 2 χρόνια τουλάχιστον, ότι  θα πρέπει να τρέξει  ΑΜΕΣΑ αναφορικά με το θέμα της προμήθειας εξοπλισμένων  drones, προκειμένου να τα εντάξει τόσο σε στρατηγικό όσο και τακτικό επίπεδο

Δυστυχώς ακόμη και σήμερα αυτό δεν έχει γίνει, με αποτέλεσμα την οικονομική αιμμοραγία της χώρας, αφού η Πολεμική αεροπορία αναγκάζεται να "σηκώσει" μαχητικά αεροσκάφη για να αναχαιτίσουν τα τουρκικά drone που παραβιάζουν τον ΕΕΧ μας

Πέραν όμως των ανωτέρω το Anadolu θα απαιτηθεί να επιτηρείται διαρκώς από το ΠΝ μας σε συνδυασμό με drone μας που θα βρίσκονται στα αβύθιστα αεροπλανοφόρα μας, τα νησιά μας στο Αιγαίο

Αναφορικά τέλος με την δυνατότητα προσβολής του από την ΠΑ μας, αυτή είναι δεδομένη , αφού σε καμία περίπτωση τα τουρκικά drones δεν μπορούν να συγκριθούν με τα μαχητικά αεροσκάφη μας.

loading...